marți, 1 iulie 2014

Cate ceva despre mine...


Buna, dragele mele!

Eu ma numesc Maria si m-am decis sa imi fac si eu un Beauty Blog.

Pentru inceput am sa va dau cateva date despre mine. M-am nascut in Bucuresti, dar am copilarit si inca o fac in Voluntari, judetul Ilfov. Am 13 ani si trec acum clasa a VIII-a.

Pasiunea pentru machiaj a venit de mica, lafel ca la orice alta fata, dar am inceput sa ma machiez la varsta de 11 ani cand am primit de la verisoara mea primul produs de make-up. Mereu o vedeam pe verisoara mea cum foloseste diverse produse si am devenit curioasa. Dupa aceea a venit ziua mea de nastere, iar mama mea mi-a dat un catalog Avon si m-a lasat sa aveg ce mi-am dorit din el. Apoi am primit pe mana si un catalog Oriflame, cu timpul am inceput sa comand online, sa primesc produse cadou, pana cand am ajuns sa am o adevarata colectie.

Nu ma machiez pentru a imi "acoperii copilaria" sau pentru ca am nevoie. Ma machiez din pasiune si pentru simpla arta. Ma machiez de obicei la evenimente importante si cand ies afara cu prietenele.

Astept intrebarile si sugestiile voastre cu mare drag.

Va las aici machiajul meu de astazi:


Dupa cum se observa nu folosesc produse pentru machiajul fetei. Le folosesc doar la ocazii speciale.


Va pup si va astept in continuare sugestiile :*

Un comentariu: